KIRTASİYE, TEMİZLİK, HASTA ÖNLÜĞÜ VE ÇAKMAK GAZI MALZEME,Sİ SATIN ALINACAKTIR

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ-ADANA YÜREĞİR KARŞIYAKA SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
2025 YILI KIRTASİYE TEMİZLİK HASTA ÖNLÜĞÜ VE ÇAKMAK GAZI MALZEME ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2024/1415227

1-İdarenin

a) Adı

:

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ-ADANA YÜREĞİR KARŞIYAKA SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

b) Adresi

:

SİNANPAŞA MAHALLESİ KOZAN CADDESİ 91/1 01220 YÜREĞİR YÜREĞİR/ADANA

c) Telefon ve faks numarası

:

3224604214 - Dahili:1066 - 3224604220

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

2025 YILI KIRTASİYE TEMİZLİK HASTA ÖNLÜĞÜ VE ÇAKMAK GAZI MALZEME ALIMI

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

18 Kalem Kırtasiye, Temizlik, Hasta Önlüğü ve Çakmak Gazı Malzeme Alımı (7 Kalem Kırtasiye, 9 Kalem Temizlik, 1 Kalem Hasta Önlüğü, 1 Kalem Çakmak Gazı Alımı)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Teknik şartname ekinde sunulan malzemeler hastanemizin depo birimine teslimat yapılacaktır. Ayrıca, Hastanemizin herhangi bir nedenle taşınması halinde ürün teslimi bağlı birimin yeni hizmet binasında bulunan depolarına da yapılacaktır

ç) Süresi/teslim tarihi

:

Sözleşme süresi 31/12/2025 tarihinde sona erecektir. İhale konusu malzemeler idarenin siparişlerine göre peyderpey teslim edilecektir. İşe başlama tarihinden itibaren bağlı sağlık tesislerinin ihtiyaçları doğrultusunda, yazılı siparişleri müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde sipariş veren sağlık tesisine teslimat yapılacaktır. İş artışı dışında idare bazındaki ihtiyaç miktarlarının aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olacak olup, fazla teslimata ilişkin hiçbir şekilde ödeme yapılmayacaktır. Siparişe ilişkin tebligat işlemleri Mal Alım İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 6. maddesinde yer alan hükümler çerçevesince yapılacak olup, faks ile yapılan tebligatlarda bildirim tarihi tebliğ tarihi sayılır. Bu şekilde yapılan tebligatın aynı gün idare tarafından teyit edilmesi zorunludur. Teyit işleminin gerçekleşmiş kabul edilebilmesi için tebligatın iadeli taahhütlü mektupla bildirime çıkarılmış olması yeterlidir. Sağlık tesisi ihtiyacına göre yada stokla ilgili kanun ve/veya yönetmeliklerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır.

d) İşe başlama tarihi

:

01.01.2025

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

07.11.2024 - 11:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Adana Yüreğir Karşıyaka Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi -Sinanpaşa Mh. Kozan Cad. No:91 Yüreğir/ ADANA

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:

TSE Belgesi
Ürün Güvenlik Bilgi Formu

4.3.2. Numune sunulması istenmektedir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN02110388