TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ-ADANA FATMA KEMAL TİMUÇİN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

61 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN                                                                                     : 2023/1180006

1- İdarenin

a)  Adı                                                                                  : AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ-ADANA FATMA KEMAL TİMUÇİN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

b) Adresi                                                                             : Beyazevler Mahallesi Adnan Kahveci Bulvarı İller Bankası Karşısı No:24 ÇUKUROVA/ADANA

c) Telefon ve faks numarası                                          : 3222563960-61 (Dahili 3799) Direkt Hat:3222565030 - 3222565030

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2- İhale konusu mal alımın

a) Adı                                                                                  : 61 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI

b)  Niteliği, türü ve miktarı                                            : 61 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI

Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer                                : Adana Fatma Kemal Timuçin Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Tüketim Deposuna - Beyazevler Mah.

Adnan Kahveci Bulvarı İlbank Karşısı No:24 Çukurova / ADANA

ç) Süresi/teslim tarihi                                                      : İhale konusu sarf malzemeler idaremizin siparişlerine göre peyderpey teslim edilecektir. İşe

başlama tarihinden itibaren hastanemizin ihtiyacı doğrultusunda, yazılı siparişimizi müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde hastanemizin ilgili deposuna teslimat yapılacaktır. Tüm kalemler için son teslim tarihi hiç bir suretle 31.12.2024 tarihini geçemez.

d)  İşe başlama tarihi                                                        : 01.01.2024 tarihi itibariyle

3- İhalenin

a)  İhale (son teklif verme) tarih ve saati                     : 27.11.2023 - 11:00

b)  İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

: Adana Fatma Kemal Timuçin Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi /Satın Alma Birimi

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1.İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

Sağlık Bakanlığının Tıbbi Cihazlarla ilgili Mal ve Hizmet Alımları 2019/19 sayılı genelgesi kapsamındaki ürünler için "TIBBİ CİHAZ SATIŞ MERKEZİ YETKİ BELGESİ"'ni sunacaklardır.

            4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1.Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/ üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

   4.1.3.Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

   4.1.4.Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

         4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

         4.3 Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1.Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:

1- İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünlerden TİTUBB kayıt bildirimleri yapılmış olan ürünler için ihale sıra numarasına göre belirtilmiş UBB numaralarını gösteren listeyi ihale dosyasında sunacaktır.

Sunulacak listede belirtilen TİTUBB numaraları kullanılmak suretiyle https://titubb.titck.gov.tr/ adresinden veya Ürün Takip Sistemi(ÜTS) adresinden ürün / bayilik durumları kontrol edilecektir. Yapılacak kontrollerde TİTUBB/ÜTS ürün/bayilik durumu uygun olmayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2- Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için ise; o ürünün üreticisi ya da ithalatçısı tarafından, kaşeli ve imzalı olarak verilen ve söz konusu ürünün ''kapsam dışı olduğu'' ile ilgili yazılı beyanını içeren belgeyi ve isteklinin bu ürünleri satmaya yetkili olduğuna dair üretici/ithalatçı/yetkili satıcı belgelerinden uygun olanın aslını veya aslına uygun suretlerini (her bir ürün için sıra numarası belirterek) ihale dosyasında sunacaktır.

 

                   Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettikleri kalemler ile ilgili üretici firma veya ithalatçı firma ise Firma Tanımlayıcı Numarasını, yetkili satıcı veya bayi ise Bayi Tanımlayıcı Numarasını ÜTS'den almış oldukları belge ile birlikte sunacaklardır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İstekliler teklif ettikleri kalemler için en az 1 adet numuneyi, orijinal ambalajında, ihaleden sonra istenilen tarihte, üzerlerine ihale kayıt numarası, ihale sıra numarası, ürünün adı ve firma bilgisi mutlaka belirtilmek ve yetkili kişilerce kaşelenip imzalanmak suretiyle, teslim edilecektir. Numune teslimatı, 1 nüsha Numune Teslim Tutanağı düzenlenerek yapılacaktır. Sunulan tanıtım materyalinde teklif edilen kalemin teknik şartnameye uygunluğu birebir tespit edilebilmelidir; aksi halde uygunluk verilmeyecektir. Teknik şartname ile istenilen ürün özellik belgeleri (ISO,CE vb.) numune değerlendirme aşamasında idare tarafından ilgili firmadan talep edildiğinde idareye sunulmak zorunda olup, aksi takdirde bu kalemlere ait numune değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Yükleniciye ait numuneler,yerinde kullanılarak denendiği için iade edilmeyecektir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6.   İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7.  İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8.  Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9.  İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

10.  Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12.  Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13.  Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15.  Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN01921680